söndag 6 januari 2013

Glömsk...

Jag vet att jag köpte 4 saker på H&M häromdagen,
men nu när jag ska ta bilder av det,
jag lovade ju att visa eftersom jag blev så nöjd,
humh,
ja,
jo, men just nu är jag mindre nöjd med att jag inte hittar mer än 3 nya saker i min garderob...
skumt,
jag hittar en sak till men den köptes på Lindex ett par dagar tidigare,
ja ja,
ni får väl nöja er med detta tills jag får tillbaka huvudet på axlarna igen...

Randig fladdrig kofta med smala armar (Lindex rea)
 Kofta med tryckt mönster, 
går att ha som den är - eller öppen över en top
 Draperad läckerbit med lull-lull på axeln
 Den här sista får ni tänka er lite mer solbränna till, 
- nu går jag ju mer ton i ton med den grisrosa färgen...

1 kommentar:

Chrissan sa...

Gillar verkligen koftorna. Skulle behöva lite snyggare att ha över topparna/linnena under.:)