lördag 4 augusti 2012

Man ska göra som Anna säger...

...så idag blev det intervaller.

Först en kilometer vanlig löpning,
på 5:55,
sen blev det intervaller,
bestående av: 30 sekunder snabbt, sen 60-90 sekunder lufs,
i ungefär 18 minuter,
så totalt 3,5 km på drygt 24 minuter
- tror det blev ganska bra genomsnittstid...

Det kanske är så jag ska överleva LCHF-loppet,
 vad tror du Cecilia,
ska vi intervalla oss igenom 6 km...?

Alla andra kommer tro vi är schizofrena,
"åh vad snabb jag är"-fart varvat med
"åh guuud, jag döööör"-fart
ha ha ha...

4 kommentarer:

FiA FIT sa...

Ni kommer att vara så himla grymma! Det är jag säker på! Och om jag inte hade varit uppbökad den helgen (dop!) så skulle jag ha hakat på!

Anna sa...

Heja dig!!

Helena m. 4 sa...

Ska försöka idag igen...
Återkommer med nya resultat

Anonym sa...

Ja det vore väl nåt! Fatta va snabba vi ser ut i spurtfasen då! Det kör vi på! Tänkte ut och köra några backintervaller i kväll. Nu är det aaaaaalldeles för varmt!