måndag 13 augusti 2012

jaha - och hur dubblar jag det här då...?

3 km,
inklusive en uppförsbacke som inte var av denna värld,
och givetvis kommer det preciiiis när jag ska ta i och börja springa uppför,
en flock fotbollskillar med deras unga tränare (ja, plural) och ska göra nån' övning i backen,
så då är det bara att bita ihop och fortsätta uppåt i samma (och lite högre) tempo,
för man kan ju inte vara en klenis,
gaaahhh,
varför blir det alltid så,
att man får "prestigemöten"?

ja ja,
i alla fall,
 3 km senare är jag hemma,
nu återstår ju bara frågan,
hur i hela ska jag kunna dubbla det här på 10 dagar utan att dö flåsdöden...?
- och gärna lite snabbare också

Summa:
det är inte bra för orken och konditionen att jobba som ett svin i 14 dagar och inte träna på en vecka,
inte bra alls
*suck*
Det blir till att köra dubbla pass nu i veckan...


6 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Kämpa, tjejen! Kämpaa!! Jag hejar på dig i alla väder.
KRAM

Anna sa...

Du dubblar det till i morgon! Sänk farten och spring en annan väg utan backe! Tjoff bom och så tar du det vidare därifrån!

Anonym sa...

Säger som Anna :-)
Tjoff bom bara!

Singelmamman sa...

Tjoff bom tror jag också på. Stenhårt! Go girl!

Helena m. 4 sa...

Tack snälla,
ha ha ha
då "tjoff-bomar" jag lite i morgon då...

äppelblomman sa...

De klara du! Du kan få lite jävlar anamma av mej, HÄR!!;-)
Hejja dej!
Kram K