onsdag 25 juli 2012

Fan - jag vann...!

Shit,
det trodde jag inte,
men det verkar inte bättre än att jag vann en startplats till ett lopp som går i Stockholm på Djurgården den 25 augusti,
humh...
det här innebär ju att jag måste fortsätta träna,
i en mycket högre frekvens än vad jag kanske tänkt mig nu under slutet av sommaren,
tack o lov är det inte en mil,
men det räcker ju med 6 km för att man ska ta slut...

Finns det nån' som har lust att sympatianmäla sig?
Tror det kanske kostar 149 kr om man anmäler sig "via" Magdalena Graaf...?
Fru H? Fia Fit? Fräsigt-Anna? Klankis?
Hallåå...?
Eller komma och heja kanske?
Ho ho...?
Jag lovar att komma och heja på er som springer Tjejmilen helgen efter...!

11 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ehhh Grattis!?! :)

Virre sa...

Ouuppss!! Är det vad man kallar motivationshöjare?? ;)

Singelmamman sa...

Hade gärna sprungit med dig, men är inte hemma då! Synd. Funderar på att springa Tjejmilen.

Anonym sa...

Finns det platser kvar kan jag tänka mig att anmäla mig bara för att få springa och träffa dig!

Helena m. 4 sa...

Fru H - snälla gör det ! Jag tror som sagt att man kan anmäla sig (och) ange "Magdalena Graaf" och komma undan med 149 kr...

Helena m. 4 sa...

Määäh Singelmamman... Vad är det för stil? Du och FiaFit liksom... Båda bortresta... Ska ni på samma dop eller?
:-D

Anna sa...

Jag är hemma, men tyvärr ingen LCHF:are...
Däremot kan jag stå och heja!!

Anonym sa...

Jag har mejlat som det stod på Magdalena Grafs blogg så får vi se om jag får en plats. Om det finns så har vi en dejt va?

Helena m. 4 sa...

Fru H - taget !
Anna - inte jag heller, men jag tror inte det spelar nån' roll...

Anonym sa...

Betalt och klart! Nu ska här springas och dejtas! Kan vi få dit en hejarklack tror du?

Helena m. 4 sa...

ha ha, det borde ju inte vara omöjligt, med hejarklacken, men 6 km i ett svep... herrejösses, du får väl dra mig på slutet ;-)