tisdag 26 juni 2012

Dagens "dagens"-lista

Då ska vi se,
en "dagens"-lista,
vassego' !

Dagens backspegel:
för, jo Singelmamman, det slutade ju faktiskt regna här idag också
Dagens vackraste del av vägen till jobbet:
Lupiner - i massor...
Dagens sölkorv:
- vad ni inte ser är att det står: "Hund i bilen" på dekalen i bakrutan,
- vad jag undrade var: "Finns det gaspedal i bilen också...?!?"
Dagens dekorerade lastbil:
aldrig fel med ett tåg på en lastbil... typ...
Dagens premiär:
första björnen jag sett utanför Skansen/Kolmården,
kolla riktigt noga (eller klicka på bilden) så ser ni björnungen,
för det var en unge,
tack o lov kom inte mamman efter utan hade nog passerat över vägen precis innan...

6 kommentarer:

Sus sa...

Dom där lupinerna har jag sett förut.
Liksom.

Helena m. 4 sa...

ha ha ha - det tror du bara...
:-D

Sus sa...

Tro mig. Inte alls länge sedan =)

Singelmamman sa...

Waow! En livs levande björn! Det var/är häftigt. Och vad söt den är.

Hökis sa...

Jag kikar alltid ut i skogen, när vi är ute och åker, i hopp om att få en glimt av Björn.
Nu vet jag att det kan lyckas
Lyllo dig!

Anonym sa...

Åååh Coolt! Jag har mött livslevande varg på gatan, men aldrig en björn. Det är en dröm att göra det, så länge den inte skadar mig så klart. :)