tisdag 24 januari 2012

Usch...

Idag mås det lite nervöst här i Spenaten,
och inte av den positiva sorten,
nä,
äckel-illa-spy-nervöst,
som man inte kan göra något åt,
och det kommer att vara värre i morgon,

Några av er minns kanske ett inlägg från februari förra året,
ett kort och intensivt inlägg,
som vissa av er fick förklarat på fejjan,
nu har vi nått nästa steg i det,
efter ett skitjobbigt år med flertalet akuta sjukhusbesök,
ska nästa (och förhoppningsvis permanent korrigerande) steg tas,
- sorry om jag är så kryptisk,
men samtidigt som jag känner att jag behöver ventilera så är detaljerna just nu privata

Så,
om ni alla har lust att skänka oss en tanke idag,
och hålla varenda jävla ledig tumme under morgondagen så vore det toppen...

11 kommentarer:

Nica sa...

Jag tror jag vet. Tänker på er - och håller allt jag har. Det går säkert alldeles utmärkt.
Hård kram

Malla sa...

jag håller mina tummar! jättehårt.

Ellen sa...

Åh. Vad händer? Du är i mina tankar.

Kattis sa...

Håller tummarna, antar att det rör sig om något ingrepp av något slag.
Kram

Suzan sa...

Tänker på er!
kram!

Gafflan sa...

Här hålls det tummar för allt vad det är värt. Lycka till!

Ann-Sofie sa...

Även jag håller mina tummar hårt.

Nenna sa...

Håller alla tummar jag äger och har!

Sus sa...

Hur gick det????

Malde sa...

Håller tummarna och skickar varma tankar. Vad det än gäller så hoppas jag att det går bra!

Helena m. 4 sa...

Tack för alla tankar och tummar...